CRO ; KRK ; DHMZ; ACDC IN HAK

In ne nujno v tem vrstnem redu.

»Happy wife, happy life«… sam bi še malenkost dodal; …potešen moški. Ampak. Ljubi mir v »bajti« je največ vreden, zato je Ickoficko »organizacijo« spričo totalno sesutega plana dopusta, prepustil tistim, ki zadevo obvladajo v nulo. Sabini seveda. Vreme je bilo kakopak “drugorazredna tema”.

Linija najmanjšega odpora je vodila čez »titov most« na hrvaško v Staro baško. Večji “odpor” je bil na koncu vikenda odpreti denarnico in plačati »boravak«, ampak kot bi rekli eskimi, poslje j*banja nema kajanja.

Ok, da pa ni bilo vse tako »črno«, so poskrbele strele.  😉

Ickoficko&turistična&eko taksa

 

IMG_2724

 

IMG_2734

 

IMG_2739

 

IMG_2747

 

IMG_2777

 

IMG_2797

7 thoughts on “CRO ; KRK ; DHMZ; ACDC IN HAK

  1. A vi greste k hrčkom vsake tolk cajta, da isto kot mi ugotovite, zakaj še en cajt ne boste šli. 🙂 Se mi zdi, da se iz leta v leto bolj cenijo. Si se počutil kot banana ali kot čebula, ko si plačeval “boravak”? Ziher so te lupili z nasmeškom. A v tisti burji si kline v tla zabil in kamper privezal?
    Malo šale. 😉
    Važno, da ste se imeli fajn.

  2. Kaj naj rečem. Sabina je malo jugonostalgika s sindikalnimi prikolami vred. 🙂
    Kamper imam jaz naštudiran v piko in medtem ko sem poslušal zvončkljanje kladiv po kampu sem jaz v miru pil pivo in umerjal stativ za nočni fotošuting.
    Cene pa well… pes si jajca liže, ker si jih doseže, jebatga. lol

    • Eh Mojcej, Mojcej, tudi ti se pristransko spominjaš toplih poletnih večerov s kosmatimi zagorelimi domačini, ki so ti na mali uvali v ušesa žvrgoleli osladne puhlice vse z namenom, da bi te spravili v objem horizonta. (rotfl)
      🙂 🙂 🙂
      Ajde ok, saj kakšne plaže so ok samo tam je ponavadi gužva na dvajseto potenco. Ostalo pa je oster krš, da samo za dostop do plaže komot v 14 dneh uničiš en par Salewa alpinističnih šuhov. 🙂
      ps
      Sarda FTW – sredozemski maldivi.
      ps2
      Kreta bi tudi znala biti ok, oz No2

  3. HaHAhaHAhaHAhaHA!
    Kosmati zagoreli domačini!
    Ne vem, če je bil kakšen v moji bogati zgodovini, HAhaHAha!
    Sarde (še) ne poznam, Grčija je itak razred zase (Samos, Rodos, Kreta; te poznam in jih imam v lepem spominu).

Oddajte komentar

