Relax v dunajskem ZOOju in poslušanje mišjih »prdcev« pri Ressnigu.

Tale »report« bo bolj kratek, a vseeno slikovit. V petek smo po malo raztegnjenem olimpijskem bazenu imenovanem A1 v prostem slogu priplavali do Šentilja, kupili avstrijsko vinjeto in potem takoj h grdim kapitalističnim neoliberalcem skočili »natankat« po reci in piši 1,099€/l.
Jöbstl ima »pumpo« tik ob meji. Pravzaprav bi temu težko rekli »pumpa«, saj bralca lahko točita le nafto pa še to le iz enega »avtomata«. Na eni strani je namreč xxl, na drugi pa normalna cev. Kljub temu se »ferker« kar dogaja. »Škrti« Slovenci v glavnem, »kvapadruzga«. Skratka, hvala še enkrat neznanemu junaku, ki mi je pomagal spolzeti skozi proceduro plačevanja, saj bi drugače še dandanes s »kombinirkami« pulil kartico iz avtomata.
Dež je pri Leibnizu le še rosil in gladki sivi tepih nas je vodil proti Dunaju. Mladiču sem že davno obljubil obisk živalskega vrta pa še malo sem si mimogrede »nabildal« ego po nekako vremensko podrtem prvomajskem planu.
Po zadnjem »sranju« z GPSom sem si omislil novo stvarco, ki sliši na ime Wayfinder, in jo šele pred Dunajem, tako čisto vehementno, priklopil.
Sem pa, kot je že jasno, prav jaz tiste sorte »tič«, ki v košari polni p*** zagrabi za k***. To so dejstva. Stvari me zje*ejo v ravno pravem trenutku. Nikoli nič ne »crkne«, ko stvari ne rabiš, ampak vedno takrat, ko se ti limonada polna pečk že sipa v goltanec. Ampak ok.
Približeval sem se deteljici in logično, zaštrajkal je gps. In to po 500 metrih, ko je že bil povezan. »Now what?« Razcep se je približeval … desno ali naravnost … jebenti … ajde, sem šel desno. Avtoceste za ovinkom je hitro zmanjkalo in že smo križarili po lokalnih mestnih vpadnicah. Ustavil sem takoj, ko je bilo mogoče. Iz večnega pokoja sem zbudil starega Haicoma in z njim bp »prikruzali« do »britofa« pri ZOOju. In ne bosta verjela, odcep sem celo zadel. »Svašta«.
Kakorkoli, naslednji dan sem ugotovil, v katerem grmu tiči zajec, in sicer: navigatorski »bizgec« čez »šoferšajbo« ne lovi nič. In tako je priročno dobil stalno rezidenco na polički v dineti, kjer normalno deluje.
Ok. Obiskali smo ta famozni ZOO in še prej čisto malo pogledali vrtove Schönbrunna.

IMG_4864

IMG_4870

IMG_4871

Za ZOO si je kar treba vzeti čas, štiri ure je komaj dovolj in še dobro, da smo začeli zgodaj, kajti po dvanajsti je bila gneča že kar precejšnja. Vredno ogleda, niti ni drago, mladičem do šest let pa »šenkajo« vstop. Ker je »robe« res veliko, mladiču pa je koncentracija počasi začela popuščati, smo se odločili, da je bilo dovolj in seveda nekaj zadev tudi izpustili.

IMG_4878

IMG_4880

IMG_4888

IMG_4890

IMG_4937

IMG_4950

Da pa ne bi tako hitro zapustili lepe avstrijske pokrajine, sem se odločil obiskati še Ressnig. Štrokovi ga imajo v res lepem spominu pa sem si rekel poizkusimo še mi.
Ob osemnajstih smo prispeli in parkirali kot edini kamper. Bilo je bolj malo obiska, ribičev pa kar nekaj in zapazil sem vsaj dve njihovi trofeji. Smo pa vseeno s prihodom mraka ostali čisto sami.

IMG_4959

IMG_4967

IMG_4973

IMG_4974

IMG_5000

Večerni hlad iz Karavank nas je pregnal v kamper, kjer smo si skupaj ogledali celovečerno risanko. Noč je bila neverjetno mirna in zdi se mi, da tudi en list ni zatrepetal na veji.

IMG_4980

Zjutraj smo na sončku pozajtrkovali, malo raziskali dravski nasip in njegove kolesarske trase, se sprehodili do hidroelektrarne in s cepinom v dlani splezali čez Ljubelj. In še bomo vrnili tja.
Ickoficko&gps

3 thoughts on “Relax v dunajskem ZOOju in poslušanje mišjih »prdcev« pri Ressnigu.

  1. Fanta, po pravici povedano, ko smo pokukali izza ovinka na P smo bili kar v pričakovanju da ugledamo katero od vajinih Adrij, a žal…
    No pa drugič. Tam okoli se bomo upam še motali, vsaj v “predpoletju” ko bodo sveti trije kralji to omogočali. 😉

Oddajte komentar

