Trst je »naš«!? Če se mene vpraša, »hvalabogu« da ni. ;)

Poletje smo očitno dobili oktobra. Vsaj tako se mi je zdelo, ko sem »zgoraj brez« sedel pred kamperjem v Sistiani. »Folk« se je še skoraj normalno kopal v morju, za otroke pa v glavnem ni bilo barier.
No OK, malo sem preskočil na dejanski konec kot recimo v kakšnem kriminalnem romanu ali vsaj v Tarantinovemu filmu. A panike pri mojih dveh bralcih najbrž ni.
V glavnem, Barcolana, »porca madonna«.

IMG_4286
Zadevo sem že videl, seveda, ampak čisto posebna »zajla«, ki me je odvlekla tja doli v Trst, je bila verjetno navezana pod glavni oder na trgu Unitàd’Italia.
Reklamni letaki uradne spletne strani za Barcolano so napovedovali nič drugega kot koncert Maria Biondija. »Đabest itak ortounulo.«
Na pot smo šli v soboto preko Gorice, ker smo hoteli nabavit še klasično »fasngo« v Familii. Pa še nekaj. Mikal me je nizozemski export lager od zadnjič. Ampak klinc, »per« zamujen, ne vrne se noben in od dveh palet belih »piksen« ni ostalo ne duha ne sluha. Tako sem se hočeš nočeš moral zadovoljiti z nekim Royal Duch Post Hornom s kapaciteto le 0,33 l.
S tem, da sem imel od doma naročenih vsega skupaj pet »štek«, pišuka.
Vseeno pa smo zgodaj popoldan zaplužili v tržaško marino. Kakih petdeset kamperjev se je že martinčkalo, mi pa smo do večera pripravili prostor še za dva. Lektorica in Sotrpin sta seveda folklora in skoraj inventar, a na obisk smo dobili tudi sestrično s familijo. Dobrega jazza seveda ni kar tako za izpustiti.

IMG_4336
Večerni Trst nas je lepo sprejel. Stojnic na tone, ljudi prav tako, obalna štiripasovnica zaprta v pešcono.

IMG_4312

 

IMG_4358

 

IMG_4324

»Pridirkali« smo ravno na otvoritveni komad. Na najboljših koordinatah – seveda okrog tonskega mojstra – pa ni bilo pretirane gneče. Za dvaindvajseto uro je meteo.it napovedal ploho in v naslednje pol ure nas je res malo »ofrišalo«, a večina je zdržala brez dežnikov.

IMG_4314
Biondi je uradni del zaključil s skladbo »This is what you are« in nam po huronskem vpitju in žvižganju privoščil še en podaljšek.

IMG_4298

 

IMG_4362
Trst pa je malček kasneje pripravil še eno presenečenje. Ognjemet, ki je takoj po koncertu razsvetlil nebo, je bil malodane veličasten in kar presenetljivo dolg. Ker z zadevo nisem bil seznanjen, sem žal izpustil slikovni zapis le tega.
Vrnili smo se do kamperjev, debata in pijača seveda pa sta se zavlekli pozno v noč.
Barcolana vedno pritegne veliko ljudi in tega sem se še kako zavedal. Namen sem imel poiskati »nobel plac« za slikanje, zato sem Lektorico na ogled poslal v plezalne skale Proseccia, sam pa sem stikal in šnofal okrog svetilnika Faro della Vittoria.
Po enem neuspešnem malodane alpinističnem poizkusu plezanja po ozkih stopnicah, ki so se končale v »dead endu«, sem dodobra izmučen v drugo le našel »the spot«.
Na najboljšem mestu so tlačili travo sami profiji s polmetrskimi objektivi, težkimi Nikoni in robustnimi Canoni, na drugi strani pa je »prešvicani« Ickoficko z amatersko robo v dlani le prišel na svoj račun.
Čakali smo do desete, ko naj bi se z »gromom« označil štart bark, ki so precej nagnetene skoraj v ravni črti nestrpno pričakovale začetek. Organizatorji so jih našteli preko tisoč sedemsto. Vsi smo zadrževali dih, helikopterji so kot ose lebdeli nad prizoriščem, kamere so škljocale.

IMG_4379

Izstreljena raketa je z gromom, ki je zatresel zrak, naznanila start. Ickoficko je pričakoval bliskovit start v smislu atletike in sprinta na sto metrov, a barke so čez deset minut komaj kaj napredovale. Hahaha grohotom. Seveda, bilo je brezvetrje. »Fajn« za fotografe, malo manj »fajn« za posadke jadrnic.

IMG_4394

 

IMG_4384

Ko sem naredil kakih petdeset fotk iz vseh mogočih zornih kotov in različnih goriščnic, sem se poslovil od profičev in se spustil v dolino.

IMG_4383

Lektorica je parkirala »kar nekje«, sam pa sem poiskal alternativo in jo kot že rečeno našel v luki Sistiane. OK lokacija, za nameček pa so ta vikend sprostili še travnate parkinge in nedelja je minila kot bi mignil.

IMG_4401

 

IMG_4404
Izsušen rezervoar smo si napolnili na OMV v Sežani in v mraku ležerno prikobacali na izhodišče.
Ickoficko&spinaker

4 thoughts on “Trst je »naš«!? Če se mene vpraša, »hvalabogu« da ni. ;)

  1. “Po enem neuspešnem malodane alpinističnem poizkusu plezanja po ozkih stopnicah, ki so se končale v »dead endu«, sem dodobra izmučen v drugo le našel »the spot«.”

    A pol te vseeno kaj pripravi do plezanja 🙂 🙂

Oddajte komentar

